زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:37 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



rezapiri.tk ًـــــــــــــ دانلــــــــوُد و مطالِبــــــــــ خَنــــــــــدِه دار ــــــــــــــً
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 409
نویسنده پیام
tohi آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 5 /6 /1391
سن: 18

تشکر شده : 1
به متولدین هر ماه چه هدیه ای بدهیم؟!

به متولدین هر ماه چه هدیه ای بدهیم؟!


بسیاری از روان شناسان عقیده دارند که افراد مختلف بر حسب روز یا ماه تولد خود، شخصیت شان نیز تغییر می کند و چیزهای خاصی را می پسندند که شاید بررسی آنها، ما را به نکات جالب و عجیبی حتی در مورد خودمان برساند! «ریتا مایرلو» روان شناس برجسته سوئیسی می گوید: «انسانها حتی تمایلات و هدیه دادنها و گرفتنهایشان نیز، برنامه و روند خاصی دارد و باز هم می توان آنها را بر اساس خصوصیات اخلاقی شان، طبقه بندی کرد.» وی در کتاب «شخصیت شناسی» خود که در سال 2004 برنده جایزه شد، می نویسد: انسانها کودکانی هستند که با گرفتن کوچکترین هدیه ای که البته با شخصیت آنها همخوانی داشته باشد، شاد می شوند، بنابراین بهتر است این شادی را از آنها دریغ نکرده و طبقه بندی شده، تقدیمشان کنیم!! اکنون با هم مرور می کنیم که افراد مختلف با چه هدایایی شاد می شوند.


قرمز
این افراد اکثراً متولد فروردین هستند و ترجیح می دهند هدایایی مانند دوربین، نقره جات، سی.دی بازی، بادکنک، تابلو، اسباب بازی، آلبوم عکس، گوشی موبایل، تجهیزات ورزشی، ماشین حساب و یا سبدی از گلهای مصنوعی دریافت کنند. حتی خیلی از بزرگترها در سنینی که شاید به نظر کمی مضحک آید، از گرفتن هدایایی مانند یک عروسک و یا خرس کوچک لذت می برند و این تنها به شخصیت درونی آنها ربط دارد.


سبز
این افراد اکثراً متولد اردیبهشت هستند و ترجیح می دهند هدایایی مانند زمرد سبز، گل زنبق، کیف پول، دوربین شکاری، آلبوم تمبر، کتاب، سبد پیک نیک، وسایل حمام (شامپو، حوله و...) انواع سی.دی های نرم افزاری و یا وسایل تزیینی دریافت کنند. شاید بزرگترین هدیه ای که بتوان به این افراد داد و آنها را خوشحال کرد، یک کیف پول چرم به رنگهای غیرمتداول است!!


زرد
این افراد اکثراً متولد خرداد هستند و ترجیح می دهند هدایایی مانند مروارید، گل رز، کتاب آشپزی، لوازم مانیکور، یخدان، شکلات (به مقدار زیاد) بلوز ابریشمی و یا کتاب رمان دریافت کنند که از میان این هدایا، یک رشته مروارید در مورد خانمها و یک کتاب رمان در مورد آقایان بیشترین شادی را به آنها هدیه می کند!


آبی
اکثر این افراد متولد تیر ماه هستند و ترجیح می دهند هدایایی مانند گل (هر نوع گلی حتی یک شاخه)، پیراهن ابریشمی، اسباب بازی، تخته موج سواری، کتاب های خودآموز، یک باغ وحش حیوانات پلاستیکی، چتر، عینک آفتابی، کتاب داستان و یا تابلو نقاشی با منظره دریا دریافت کنند. هر چند که عینک آفتابی و یک باغ وحش حیوانات پلاستیکی، آنها را خوشحالتر می کند!


بنفش
اکثر این افراد متولد مرداد ماه هستند ترجیح می دهند هدایایی مانند گل سوسن، کتاب داستان و نوار شعر، موسیقی کلاسیک، خودکار طلا، کارت بازی، لباس، کتاب طنز، ابزار باغبانی، نوارهای ویدیویی ورزشی، دستگاه قهوه ساز، ظروف چینی، بازوبند تنیس و یا mp3 دریافت کنند. ابزار باغبانی و یک mp3 که با موسیقی کلاسیک پر شده باشد، در حین کار در باغچه منزل، لذت بخش ترین لحظات را برای این افراد به تصویر می کشد!


صورتی
اکثر این افراد متولد شهریور هستند و ترجیح می دهند هدایایی مانند یاقوت کبود، گل مینا، کتاب، جدول، ساعت رومیزی، کامپیوتر، گلدان، ساعت مچی، لباس (یکدست کامل مثل کت و شلوار) رومیزی، بالشهای تزیینی (کوسن) و یا چرخ خیاطی دریافت کنند. خانمهای صورتی! عاشق چرخ خیاطی هستند و از ساعت رومیزی که به آنها هدیه داده شده لذت می برند!


نارنجی
این افراد که اکثراً متولد مهر هستند، ترجیح می دهند هدایایی همانند گل همیشه بهار، بلیت کنسرت یا تئاتر، کتاب درمانهای جدید، رومیزی ابریشمی، عطر، ست آبرنگ و دیگر وسایل نقاشی، لباس ورزشی، تستر و یا یک طوطی سخنگو دریافت کنند. لوازم و ابزار نقاشی یا یک بلیت کنسرت، این افراد را چنان به وجد می آورد، که همانند کودکانی خردسال، حاضرند هر آنچه را که شما می گویید، انجام دهند!


سفید
این افراد که اکثر آنها متولد آبان هستند، ترجیح می دهند هدایایی مانند گل داوودی، لوازم آرایشی، جامهای کریستال، عطر، بلیت سفرهای دریایی، کتابهای ستاره شناسی، ست ملحفه و روتختی و یا بلیت پارکهای آبی را دریافت کنند. یک سفر خاطره انگیز دریایی، برای این افراد بسیار جالب و لذتبخش است!


طلایی
اکثر این افراد که متولد آذر هستند، ترجیح می دهند هدایایی همانند فیروزه، گل نرگس، راکت تنیس، آکواریوم، کتابهای هنری، کتاب راهنمای سفر، کفش راحتی و لوازم آشپزخانه دریافت کنند که البته لوازم آشپزخانه (از هر نوع آن) برایشان بسیار لذتبخش و جالب توجه است!


مشکی
اکثر این افراد متولد دی هستند و ترجیح می دهند هدایایی مانند یک شاخه گل رز یا میخک صدپر، مجسمه، تابلو نقاشی، سی دی موسیقی، ظروف سفالی و سرامیکی، قاب عکس، بلیت سینما یا نمایشگاه، بلیت پارک حیوانات وحشی، لوازم چادر زدن، کتاب شعر و یا مجله های دایرة المعارفی دریافت کنند. هر آنچه که از ملزوماتی که بتواند این افراد را در چادر زدن در یک جای دنج و خلوت، کمک کند، آنها را به شوق و نشاط می آورد. طبیعت، گویا برای این افراد در حال تغییر و تحول است.


ارغوانی
اکثر این افراد متولد بهمن هستند و عاشق یاقوت، آن هم از نوع ارغوانی آن! آلات موسیقی، شطرنج، بلیت کنسرت، موسیقی سنتی، دعوت به یک رستوران شیک و خوردن یک غذای خوشمزه، وسایل کامپیوتری و بلیت سفرهای دریایی این افراد را بشدت ذوق زده می کند!


خاکستری
زمرد آن هم از نوع کبود آن، لبخند رضایت و شادی را بر لبان این افراد که اکثراً متولد اسفند هستند می آورد! گل نسترن، ست قهوه خوری، کتابهای تاریخی، روتختی ابریشمی، ست چایخوری نقره، بلیت تئاتر، انواع شمع و گل خشک، از جمله هدایایی است که به مذاق این افراد خوش می آید و راضی شان می سازد!


***

اکنون با چشمانی بازتر به سراغ انتخاب هدایا بروید تا شادی واقعی را به دوستانتان هدیه کنید!

امضای کاربر : ☆♥ღضـــــــــــــــــــددختــــــــر☆♥
دوشنبه 13 شهریور 1391 - 11:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از tohi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mr_reza75 &
shahram آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 14 /6 /1391
محل زندگی: london
سن: 12


پاسخ : 1 RE به متولدین هر ماه چه هدیه ای بدهیم؟!
واقعا عالی بود

امضای کاربر : age tanhaei narahat nasho chon khodet tanhaei vard in 2onya shodi



sistan_dl.rozfa.com
[/font][/size]
چهارشنبه 15 شهریور 1391 - 06:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
hh23 آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 2 /10 /1391


پاسخ : 2 RE به متولدین هر ماه چه هدیه ای بدهیم؟!
خوب بود

یکشنبه 03 دی 1391 - 12:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

reza_26875@yahoo.com